Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

tjodeliwhoop

Av Jens Vikström - 9 mars 2009 18:15

shit de e ju typ längesen man skrev :P

haha iofs så har det inte hänt så mkt matnyttigt ändå så ni har inte missa nått :P

haha


men nu bor jag iaf uti flygplatsen i ume.. lr rättare sagt typ 250 meter från landningsbanan :/ inte bra! de lever om rätt mycke kan jag ju sägaa när de kommer nå plan.!


men men man får väll leva med det med :P


nu vet jag dock inte riktigt vad jag ska skriva mer.. kanske skriver mer sen ikväll om jag orkar :P


om inte annat så får ni sova gott och drömma om mej lr nått :P

haha



Tjing

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jens Vikström - 22 april 2009 23:14

Som ni säkert vet så gick uppkörningen fina fisken.. en perfekt uppkörning sa han :D så det kändes grymt skönt att ha det klart nu.. nu är de bara E kvar :D   å nu i veckan håller vi på med Truck kortet.. gjorde teorin idag med godkännt resultat :)...

Av Jens Vikström - 20 april 2009 21:15

Helgen har varit grymt underbar! var så otroligt mysigt att få sova med dej igen!! hoppas varkligen det blir någon mer gång!! har saknat det så grymt mycke !!   ajja nog om de nu innan ja blir neråt,.,   I morgon är det uppkörning.. inte alls tagg...

Av Jens Vikström - 14 april 2009 18:31

ännu en dag som gått.. tråkigt.. allt är upp å ner.. man hade planerat massor i skallen, och med hon förstås, och så blir allt som det blir.. om du bara visste vad jag hade för planer.. men jag tänker göra det iaf! förhoppningsvis i helgen! längtar t...

Av Jens Vikström - 8 april 2009 09:03

How did I ever let you slip away, Never knowing I'd be singing this song some day, And now I'm sinking, sinking to rise no more, Ever since you closed the door If I could turn, turn back the hands of time, Then my darlin' you'd still ...

Av Jens Vikström - 31 mars 2009 16:37

nu var de ett tag sen igen man skrev nå.. ska försöka bli bättre:P haha   men de har iaf inte hänt så mkt mer än ett besök på akuten och bil byte :P   har sålt Kingen den brutale! Och köpt Gizmo! Gizmo är en Volvo 850 - 94 :P röd å fin :P haha  ...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards