Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

Måndag kväll

Av Jens Vikström - 16 mars 2009 21:00

Nu är de ett tag sen ja skrev nå här, tänkte att de kanske var dags :P


idag har jag varit nervös hela dagen! grymt jobbigt!

skulle skriva C teoriprovet idag kl 08.30,

började att jag mötte mange ute på skolan å så samåkte vi därifrån,

kom till vägverket, Tog fotot, men de var jag tvungen att ta om för man fick tydligen inet ha glasögon på sej..

så de jag gjorde, såg ännu mer störd ut än vad man redan gör! haha inte bra! men iaf, så står vi däär i korridoren å väntar på att få komma in i rummet där vi ska göra provet, men de går inget vidare bra, för då var tydligen alla provdatorer nere i hela sverige, så vi fick stå där till kl 10 å vänta på att få nå besked, då fick vi veta att kl 13.00 skulle vi mest troligt kunna göra provet, så jag mange och fredde drog till Kajutan å köpte lunch, sen for vi till mange å käka å såg en film, sen drog vi igen till VV,

och då var datorerna fortfarande nere, så då stod vi i kö ca 30 min för att få komma fram å ta en ny tid för provet, som blev i morgon 11.15

grymt nervös :/

sen åkte jag å mange till hans mor å far å hämta nå papper, å kolla på typ 1 babiljard höns!! (hans pappa är sån där äggleverantör) eller vad de då heter :P

så det hela slutade med att vi var tillbaka på skolan kl 15.00 grymt slapp dag faktiskt :P

 å sen när jag skulle hem så starta inte bilen heller,så det vart att bogsera igång den!

stackars lilla kingens startmotor börjar vara trött! inge bra!!

å ikväll har jag plugga lite, sett lite hockey, å så sett de där sveriges sämsta bilförare, hahaha Gurkan är nu bara för bra!!


och nu blir de att he sej mot sängen och lägga sej å sista minuten plugga lite..


PS, Ica´s CRUNCHY MÜSLI Jordgubb/yoghurtsmak är underbart gott ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jens Vikström - 22 april 2009 23:14

Som ni säkert vet så gick uppkörningen fina fisken.. en perfekt uppkörning sa han :D så det kändes grymt skönt att ha det klart nu.. nu är de bara E kvar :D   å nu i veckan håller vi på med Truck kortet.. gjorde teorin idag med godkännt resultat :)...

Av Jens Vikström - 20 april 2009 21:15

Helgen har varit grymt underbar! var så otroligt mysigt att få sova med dej igen!! hoppas varkligen det blir någon mer gång!! har saknat det så grymt mycke !!   ajja nog om de nu innan ja blir neråt,.,   I morgon är det uppkörning.. inte alls tagg...

Av Jens Vikström - 14 april 2009 18:31

ännu en dag som gått.. tråkigt.. allt är upp å ner.. man hade planerat massor i skallen, och med hon förstås, och så blir allt som det blir.. om du bara visste vad jag hade för planer.. men jag tänker göra det iaf! förhoppningsvis i helgen! längtar t...

Av Jens Vikström - 8 april 2009 09:03

How did I ever let you slip away, Never knowing I'd be singing this song some day, And now I'm sinking, sinking to rise no more, Ever since you closed the door If I could turn, turn back the hands of time, Then my darlin' you'd still ...

Av Jens Vikström - 31 mars 2009 16:37

nu var de ett tag sen igen man skrev nå.. ska försöka bli bättre:P haha   men de har iaf inte hänt så mkt mer än ett besök på akuten och bil byte :P   har sålt Kingen den brutale! Och köpt Gizmo! Gizmo är en Volvo 850 - 94 :P röd å fin :P haha  ...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards