Alla inlägg under mars 2009

Av Jens Vikström - 31 mars 2009 16:37

nu var de ett tag sen igen man skrev nå.. ska försöka bli bättre:P

haha


men de har iaf inte hänt så mkt mer än ett besök på akuten och bil byte :P


har sålt Kingen den brutale! Och köpt Gizmo! Gizmo är en Volvo 850 - 94 :P röd å fin :P

haha


å så har jag blivit förkyld igen!! kul att inte kunna andas typ... blir så less!! var ju nyss förkyld för tusan!


ne nu orkar ja inte skriva nå mer! :P


Tjing!

Av Jens Vikström - 24 mars 2009 22:24

Idag har de inte hänt så mycke, kört lite lastbil på morgonen.. fått veta när jag har uppkörning..

annars är det inte mkt som blivit gjort.. mest bara sitta i klassrummet på eftermiddagen och svamlat lite.. lr vi gjorde ett arbetshäfte också..

så lite har vi ju faktiskt gjort ;P


är grymt less att sitta här varje kväll å inte ha ett skit att göra.. grymt tråkigt..

men förhoppningsvis så blir man väll kanske klar här nångång så man får börja jobba ist..

grymt skönt de skulle va å ha behörigheterna nu å få jobba ist.. de är ju så gryymt tråkigt att sitta vid skolbänken..



Ajja nu orkar jag inte skriva nå mer!


Pusshej!


Ps Mange är en pastejpressare! ;) hahahaha

Av Jens Vikström - 19 mars 2009 21:46

ÅÅH FÄRJESTAD ÅÅÅH FÄRJESTAD!! så jävla bra!!!

SM FINAL NÄSTA SKA NI SE!! :D


å imorgon får man åka hem! så skönt!! sen nästa vecka blir de att köra som fan! :D

å veckan efter det blir det kanske uppkörning ;D

FAN VA NICE!!! :D


nee nu ska jag ta mej en tur till duschen!



So long!

Av Jens Vikström - 18 mars 2009 20:38

Idag har det inte hänt så mycke..

varit på skolan å haft teori hela dagen.. om bromssystem.. finns rligare faktiskt:P

å så när ja kom till husvagn var de bara 14 grader, då hade strömen farit, men nu har jag fått ström igen iaf, så de blir ingen kall natt iaf :P hoppas jag då :P


vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, har haft så oerhört tråkigt.. legat och halvsovit och löst korsord.. kul va?!

nee..


ajja får hoppas de blir roligare i morgon.. inte för att jag tror de men man kan ju alltid hoppas iaf..


So long!

Av Jens Vikström - 17 mars 2009 17:19

Idag är de 3 månader tills jag fyller år typ :P

haha


Idag har jag varit å gjort C teori provet..

GODKÄND stod de på pappret ;) fan va skönt! hehe

nu är de bara uppkörning kvar sen har man C :)

Jag var så GRYMT nervös då jag skulle klicka på avsluta prov :P

var grymt skönt när det stod på skärmen att man var godkänd :D

så efter skolan var jag tvungen åka iväg på ica å köpa en chips påse för de tyckte jag att jag var värd idag ;)

haha


å så körde jag lastbil i morse, med beröm godkänt :D gick bra det med :D

trenden kanske har vänt nu?! hoppas det!!


å så måste jag ta å skicka in papprena till Transport också, så man får bli medlem där :)


å så har jag prata med danne idag, vi ska söka så jag får övningsköra med han :D ska bli riktigt kul!


å på torsdag då smäller de ;) då ska skellefte få stryk ;)

haha


Ne nu ska jag dra mej, So long !

Av Jens Vikström - 16 mars 2009 21:00

Nu är de ett tag sen ja skrev nå här, tänkte att de kanske var dags :P


idag har jag varit nervös hela dagen! grymt jobbigt!

skulle skriva C teoriprovet idag kl 08.30,

började att jag mötte mange ute på skolan å så samåkte vi därifrån,

kom till vägverket, Tog fotot, men de var jag tvungen att ta om för man fick tydligen inet ha glasögon på sej..

så de jag gjorde, såg ännu mer störd ut än vad man redan gör! haha inte bra! men iaf, så står vi däär i korridoren å väntar på att få komma in i rummet där vi ska göra provet, men de går inget vidare bra, för då var tydligen alla provdatorer nere i hela sverige, så vi fick stå där till kl 10 å vänta på att få nå besked, då fick vi veta att kl 13.00 skulle vi mest troligt kunna göra provet, så jag mange och fredde drog till Kajutan å köpte lunch, sen for vi till mange å käka å såg en film, sen drog vi igen till VV,

och då var datorerna fortfarande nere, så då stod vi i kö ca 30 min för att få komma fram å ta en ny tid för provet, som blev i morgon 11.15

grymt nervös :/

sen åkte jag å mange till hans mor å far å hämta nå papper, å kolla på typ 1 babiljard höns!! (hans pappa är sån där äggleverantör) eller vad de då heter :P

så det hela slutade med att vi var tillbaka på skolan kl 15.00 grymt slapp dag faktiskt :P

 å sen när jag skulle hem så starta inte bilen heller,så det vart att bogsera igång den!

stackars lilla kingens startmotor börjar vara trött! inge bra!!

å ikväll har jag plugga lite, sett lite hockey, å så sett de där sveriges sämsta bilförare, hahaha Gurkan är nu bara för bra!!


och nu blir de att he sej mot sängen och lägga sej å sista minuten plugga lite..


PS, Ica´s CRUNCHY MÜSLI Jordgubb/yoghurtsmak är underbart gott ;)

Av Jens Vikström - 10 mars 2009 16:29

Snålblåst till tusen! å svår startad bil har man också :/ inge bra, måste ta å byta glödstift..


igår blev de inte så mycke gjort.. plugga lite, löste korsord och satt vid datan, de var typ så min kväll såg ut, inte så jätte kul, men alltid nå :P


å så höll jag på att skita ner mej då de RINGDE på min DATOR! värsta grejerna de finns alltså :P haha

å innan jag fatta vad det var som levde om :P haha inte läckert :P


å så kan man ta kort på skärmen också tydligen :P men ja hitta då ingen knapp för de :P haha

ja datorer och jag går hand i hand..... typ! :P


Ikväll lär det inte heller hända så mycke, blir nog ungefär samma som igår..

nån som vill komma å hälsa på? jag kan bjuda på en ost macka ;P haha kanske lite ravioli, men då ska ni vara nå så inni helvete snäll :P

ravioli vill man inte ge bort i första taget, de är ju så j*vla gott!!! ;D


Och en sak till, mitt färjestad är bäst!! ;)

Skellefte å lule kan ju slänga sej i väggen ;)


haha nee nu ska ja plugga ett tag hade ja tänkt..


Skepp å hoj!


Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss hej


Av Jens Vikström - 9 mars 2009 18:15

shit de e ju typ längesen man skrev :P

haha iofs så har det inte hänt så mkt matnyttigt ändå så ni har inte missa nått :P

haha


men nu bor jag iaf uti flygplatsen i ume.. lr rättare sagt typ 250 meter från landningsbanan :/ inte bra! de lever om rätt mycke kan jag ju sägaa när de kommer nå plan.!


men men man får väll leva med det med :P


nu vet jag dock inte riktigt vad jag ska skriva mer.. kanske skriver mer sen ikväll om jag orkar :P


om inte annat så får ni sova gott och drömma om mej lr nått :P

haha



Tjing

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards