Alla inlägg under mars 2009

Av Jens Vikström - 4 mars 2009 19:57

Idag har varit en jobbig dag, vi har kört igenom kör och vilotider.. fy fan att man kan göra något så invecklat!


å så har jag fått veta att jag ska skriva C teorin inte nästa vecka men veckan efter de :D

får hoppas de går bra..


idag har de inte hänt mycke, har sett Dogma, ganska bra..

å nu sitter jag å gör absolut inget, har jätte ont i magen dock :/ inte skönt..

uppsvälld och jävlig, ser typ gravid ut! :(


och i morgon ska jag ut å köra bort nå snö me lastbilen.. blir säkert kul.. hoppas det iaf..


GAH vad tråkigt de är att inte ha nå att göra!!

skicka ett mess eller nå!! SNÄLLA, NÅGON?!

jag lovar att jag svarar :P



Tjingeling

Av Jens Vikström - 3 mars 2009 22:09

Idag har det blivit massa siteseeing, varit med mange å kolla på nå tatueringar, han ska gadda sej på torsdag.. FUSK tycker jag :P vill också gadda mej :P


fast de kanske är bra att vänta ett tag innan man gaddar sej igen.. å så måste jag tillbaka å fixa till linjerna på mina L :/ gruvar mej som fan :P

hehe de var lite svårt att inte spänna sej :P haha

men efter de har läkt då blir de en björnskalle nånstans, kanske nå flames , å en tribal :P å säkert nå mer också :P å såklart mina framtida barns namn kommer finnas! (om jag får några vill säga)!


ne nu ska jag gå å smörja roooompaaan med lite helosan salva :P


Å en sak till, till alla er som undrar om de var värt de... Klart som fan de var, menar, nu är den typ unik (är nog inte så många som har en sån tatuering skulle ja tro :P).. ni alla kanske inte förstår charmen som finns i den, det är speciellt ;)

haha



Lev å må!


Puss

Av Jens Vikström - 2 mars 2009 15:22

Dagen började kring halv 4 typ.. i morse alltså..

började åka ner till ume, halvägs till skellefte börja de bränna på skinkorna, blev tvungen stanna å gå ut å röka, lufta skinkorna lite :P

haha å de blev att stanna ett par gånger till på vägen ner :P


väl framme så packar jag in i kylen å frysen maten å grejset jag hade med mej..

sen gick jag till lektion, blev lite lätt mobbad för att jag alltid satt mej ner så försiktigt på min EXTRA tjocka sittdyna :P

haha

värst av alla var nog mange "har du ont i skitan eller?" haha


å nu ska jag ner till staden å köpa nå cigg tror ja, fast först ska ja vila lite :P slutade tidigare idag, lr vi har självstudier, men jag har ju hela kvällen på mej ändå, har ju typ inget annat att göra här så..


men men nu ska ja vila en ströcko!


So long!


// LL

Av Jens Vikström - 1 mars 2009 19:17

Helgen har varit riktigt rolig, faktiskt den roligaste på länge..

Fredag blev det lite mysdricka hos bejje, tittade film å så =)

lördag: steg upp typ kl 8, JAG startade diskmaskinen helt själv faktiskt! och de blev inget galet dessutom! hehe värsta bra jag är!!

sen for jag och gumman iväg till bejje, såg en film, sen bar det av till vischan å käka lite innan vi for ut med skotrarna å kollade på rally! sen när vi kom från rallyt så kastade vi i oss nå middag sen åkte vi iväg till garaget i öjebyn å basta, å så kom johan å jocke dit, sen mitt i allt så blev det så att vi drog iväg till norrfjärden, där blev min RUMPA tatuerad! :P

ett L på varje skinka :P hahaha

måste säga att de kändes grymt KONSTIGT att en kille rakar ens röv och sen smörjer in den med vaselin :P

sen åkte vi iväg och basta lite igen, sen åkte jag och jocke till krogen, träffa tommy markström så vi satt där å surra ett tag å sen bar det av hem, för de var så grymt tråkigt där :P

och idag Söndag har varit en väldigt slapp dag, åkte till bejje å såg lite film på morgonen sen bar det av till vischan för bakismat! dock bara gumman som var bakis :P haha vi andra var hur pigga som helst ;)

hehe men det har varit en jobbig dag i dag, Ont på skinkorna och grymt mycke träningsverk i låren sen skoterturen :P

haha är tydligen inte så van att använda mina muskler än att gå till å från bilen ;P haha

grymt slö man är egentligen!!! haha


ne nu ska jag ta å äta middag!


Gumman, du är den absolut bästa som finns! ;)



PS de är inte så skönt att tatuera skinkorna :P

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards