Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Jens Vikström - 3 februari 2009 21:03

Var hos läkarn idag, hon var från amerikat :P lite fränt de låter när hon pratar :P

Och inga konstiga sjukdommar verkade jag inte ha heller :P

å hjärtat var okej :P

haha

Idag har det inte blivit så mycke gjort. mest plugga, men vart så less så jag gav upp för kvällen.

Har för övrigt ätit stekt palt idag, dra mej baklänges så gott de är! :D

Bara synd att det finns så lite att göra här på kvällarna, de blir typ mest att sitta vid datan å göra inget, bara lyssnar på min TRUCKER skiva som Bejje brände ut åt mej i söndags :D

Men i övrigt blir de bara å sitta å dega hela kvällarna :(

Funderar på att kanske börja försöka få upp lite flås igen.. men de känns tungt att fara ut å jogga när man har den kondis man har :P

man vet ju att man blir andfådd innan man ens kommit ut från området, och det är inte långt :P

å så är de inte så kul å springa själv när man inte har nån mp3 spelare eller nå här heller :( men men nån dag ska jag fan ut å jogga!! eller gå iaf :P

typ jogga så långt man orkar sen gå typ..

måste få bort de som lagts till dom sista månaderna :P

jag menar om jag ska bli i form till beach 2020 så måste jag lägga i ett kol nu :P


Ne nu ska jag ta å lyssna på mina trucker hits :P


Ha d bra alla!

 Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards