Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Jens Vikström - 9 februari 2009 16:07

i morse bar det av kl 04.00 mot ume, färdades alltså med kingen, när jag kom till skeå stod en golf halft ute i rondellen, han hade hängt sej på karmen som dom lyckats ploga upp :P så då drog ja fram stroppen som ligger så fint på flaket å drog lös han :P

 sen blev det in på shell eller om de är statoil,

blev ett cigg pack och en dricka.

sen när jag kom fram till skolan så satt vi typ på morgon å läste lite.. lr de har vi gjort hela dan.. dan har gått så otroligt sakta idag! riktigt jobbigt faktiskt..

men i morgon blir nog lättare, hoppas jag då..


kanske är det ovissheten som gör dagarna så långa, kanske, kanske inte.. vem vet? den som lever får se antar jag.. bara gilla läget..



snart är de väll färdigt, skulle inte förvåna mej.

man ska inte hoppas för mycke!

iaf inte jag för de skiter sej ändå bara!

de blir säkert andra gången i rad det händer.. väntar bara på det!



ska se film nu sen plugga.




Cirkulationspump från HELVETET sitter i denna husvagn!!! dra åt h*lvete så less jag är detta jävla surr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards